Albums

Albums 1 - 17 van 17

1. 5 jaar vieren met een glaasje.. :-

17 - The 'Broome Life'

Alles van ons verblijf in de 'Shire of Broome'.

13 foto’s

2. Coming soon! (07-02-2015)

16 - Australie 2015!

Tijd voor ons nieuwe avontuur in Australië. Deze keer met een 457 visum in Broome!

1 foto

3. Koh Muk

14 - Thailand 2014

In het land waar we op 29 december 2012 begonnen zijn, zullen we ook weer eindigen (denken we op moment). Maar niet, voordat we eerst "zon, zee & strand" hebben gezien. Tijd voor een paar weken eilandjes hoppen..

9 foto’s

4. DSC06420

13 - Maleisië 2013/2014

Even opgefrist in Singapore en we kunnen verder om via Maleisië door te reizen richting het zuiden van Thailand.

43 foto’s

5. En op naar Maleisië.

12 - Singapore 2013

Singapore? Yes, Singapore! We gaan eens even lekker een aantal dagen shoppen, dingetjes bekijken en ons klaarmaken voor Maleisië!

20 foto’s

6. DSC06064

11 - Sumatra 2013

Paspoort geregeld? Check! Op naar Sumatra om vanaf Padang naar Medan te reizen.

135 foto’s

7. Alles van de Borobudur gezien? Dan kan je na afloop nog naar hartelust shoppen!

10 - De Borobudur

Een beroemd en heilig boeddhistisch tempelcomplex, dat konden we natuurlijk niet overslaan!

34 foto’s

8. Tijd voor een broodje kroket met mosterd!

09 - Java 2013

Vanaf Bali door naar Java. Tijd voor vriendelijke moslims, vulkanen, tempels en regen. Hadden we ook al regen gezegd? Regen!

32 foto’s

9. Een demonstratie onderweg.

08 - Bali 2013

De bus is verkocht (met pijn in ons hart). De backpack is weer afgestoft en we zijn vertrokken naar Bali/Indonesië. Bye Bye, Australia and hello Bali..!

54 foto’s

10. Je kan niet zonder...

04 - Onze Homestay van HelpLaos.nl

Het leven en wonen als vrijwilligers in Laos..!

16 foto’s

11. Angkor wat

06 - De Tempels van Angkor Wat

Het grootste religieuze bouwwerk ter wereld.

57 foto’s

12. Samen met de possum

07 - Australie 2013

Going "Down Under". Na een aantal maanden Azië is het nu tijd voor ons om het land van Kangoeroes, Kamelen (kamelen? ja, kamelen) en uitgestrekte landschappen. Australië!

96 foto’s

13. De laatste foto met z'n allen

03 - Helplaos.nl

Vrijwilligers project "De Vrienden van Laos".

57 foto’s

14. Entry killing fields

05 - Cambodja 2013

Na vijf weken vrijwilligerswerk is het tijd voor een nieuw land. Deze keer voor een nieuwe cultuur, strand en natuurlijk DE Angkor Wat.

44 foto’s

15. Mooi

02 - Laos 2013

Twee maanden in Laos. Tijd voor traditionele monniken, prachtige tempels en ons vrijwilligerswerk in het zuiden van Laos.

100 foto’s

16. Bye, Bye Thailand..

01 - Thailand 2012/2013

Thailand, het begin van onze reis. Het land van prachtige rijstvelden, tempels, vriendelijke bevolking en een prachtige natuur.

41 foto’s

17. Profielfoto reis 2011

00 - Reisfoto's algemeen

Hierin staan de overige foto's of foto's die nog in de juiste map geplaatst moeten worden.

2 foto’s