- Even tussendoor: 'Ons leven in Broome op dit moment'.

6 augustus 2013 - Broome, Australië

Hier zijn we dan toch weer even met een update ondanks, dat we niet verder gereisd zijn. Nee, op dit moment hangen we nog steeds rond in Broome!

En met een baan (eindelijk). Fran is momenteel werkzaam bij een luxe 5* resort als kapster en Maikel is werkzaam in een keuken van een restaurant. Eindelijk, want na 4 weken zoeken wordt je wel een beetje zenuwachtig. En elke dag op het strand liggen blijkt op een duur toch echt te gaan vervelen.

Maar het maakt allemaal niets meer uit, want het geld komt weer binnen in plaats, dat het eruit vliegt! :) Dus weg de rijst met prutje en hallo lekker eten.. Lekker brie en camembert (lekker Australisch) snoepen..

We zijn momenteel nu 8 weken in Broome waarvan we er 7 bij het 'Roebuck Bay Caravan Park' verblijven. Hier hebben ze een aparte hoek voor 'backpackers' ook wel het 'Animal Park' genoemd.. Waarom? Nou soms is het chaotisch en luidruchtig.. Maar het is wel de goedkoopste plek. :)

Maar even terug naar het moment van werk zoeken naar werk hebben.. Die vrijdag moest Fran op gesprek komen bij het resort voor haar laatste gesprek, zodat ze wist of ze aangenomen zou worden. Na 2 uur binnen gezeten te hebben was ze aangenomen. Nu Maikel nog.. En zo gezegd zo gedaan.. Die zondag stonden we bij de Woolworths boodschappen te doen en er op zijn schouder geklopt werd. Iemand van het restaurant, dat er naast zat zocht net weer iemand extra.. En zo konden we eindelijk na 4 weken die maandag allebei gaan werken..! Eindelijk!! Weg stress.. Weg vervelingen van hele dagen overal langs voor werk..

En zo zijn we dus nu al weer 4 weken verder.

Nog steeds op dezelfde plek

Dezelfde Kampeerplaats

Met onze 2e nieuwe fiets sinds gisteren aangezien onze eerste binnen 3 dagen gestolen werd en het belangrijkste: met extra binnenkomende centjes.. Azië/Zuid-Amerika here we come (naja als we hier uitgewerkt zijn en Australië nog rond hebben gereden)!

Nu zijn we gelukkig een dagje samen vrij en raffelen we dit even snel af om lekker eten te halen en naar het strand te crossen..! Het leven in Australië als 'reiziger' is zo slecht nog niet..

Cheers!

P.s. als je ergens blijft hangen, maak je ook niet zoveel foto's.. We hebben er wel gelukkig een aantal en die proberen we dan ook een deze dagen online te zetten.. :)

1. Rolanda en frank v. moorten:
    6 augustus 2013
    Zuid Amerika ?????????????????????????????????????????
    Zuid 's Heerenhoek bedoelen jullie toch
  2. Evelien:
    7 augustus 2013
    Avonturiers! Is het wel de bedoeling nog terug te keren naar het mooie Zeeuwse?

Heel veel succes met jullie nieuwe job! :)